پروفسور پرهام اعرابی یکی از چهره های علمی و برجسته ایرانی ساکن خارج از کشور و کانادا می باشد. ایشان متولد ۱۳۵۵ در تهران هستند و یکی از 35 مخترع برتر جهان و استاد دانشگاه تورنتو کانادا هستند. ایشان يكی از جوان ترین پرفسورهاي دانشگاه‌هاي كانادا  می باشند و باعث افتخار ایرانیان در سراسر دنیا هستند.

ایشان پس از مهاجرت در سال 67 به کانادا تحصيلات خود را در شهر تورنتو ادامه دادند و و ليسانس و فوق‌ليسانس خودشان را در رشته مهندسي برق دريافت كرده است

آقای اعرابي تحصيلات دكتری شان را در دانشگاه استفورد به پايان رساندند و از سال   2001 و در 24 سالگي به عنوان يكي از اساتيد نخبه و جوان در كانادا به كادر علمي دانشگاه تورنتو پیوستند شده و پس از مدتی به درجه علمی پرفسوري نایل گشتند.

ایشان در مصاحبه با یکی زا خبرگزاری های بیان کردند، به هيچ وجه خود را واجد هوش و استعداد برتري نمي‌دانم و معتقدم در بين جوانان و دانشجويان ايراني افراد مستعدتر و با هوش‌تری هم هستند و بسيار خوشحال مي‌شوم كه بتوانم به عنوان يك ايراني با مراكز علمي و تحقيقاتي كشورم همكاري و ارتباط علمي داشته باشم.

برای ایشان که مخترع جهاني و مبتكر سيستم‌هاي هوشمند، مدرس دانشگاه و … بسیاری عناوین ارزشمند دیگر هستند، آرزوی موفقیت های بیشتر در عرصه علمی و زندگی شخصی داریم.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزیابی و مشاوره رایگان