یکی از چهره های معروف ایرانی تبار ساکن کانادا نیکولاس لطیفی به انگلیسی ( Nicholas Latifi) است. ایشان متولد ژوئن 1995 در کبک کانادا کانادا است. نام پدر مایکل است که متولد ایران است و در حال حاظر سهام دار شرکت خودرو سازی مک لارن است. نام مادرش مارینلا است و ملیتی ایتالیایی دارد. در مسابقات سال 2021 نام نیکولاس لطیفی در بین شرکت کنندگان دوره های مسابقه F1 وجود دارد و عملکرد ایشان با توجه به سابقه بسیار کمی که در مسابقات دارد قابل قبول است. نیکولاس برای تیم ویلیامز رانندگی می کند.


نکته جالب اینکه ایشان تاکنون سفری به ایران نداشته اند. علاقه بسیار زیاد نیکولاس به ماشین سواری از مسابقات کارتینگ در سال 2009 شروع شده است. ایشان مجرد هستند. به واسطه پدر نیکولاس آشنایی نسبی با ایران و فرهنک و غذاهای ایرانی پیدا کرده است. نیکولاس از فرمول سه تا فرمول یک در مسابقات شرکت کرده است. نیکولاس هنوز نمی تواند به فارسی صحبت کند ولی امیدواریم پدر ایشان صحبت کردن فارسی را هم به ایشان آموزش بدهند.

نیکولاس هنوز در اول راه قهرمانی است و بعنوان یک ایرانی تبار ساکن کانادا برای ایشان آرزوی موفقیت و کامیابی در رشته اتوموبیل رانی فرمول یک و زندگی شخص شان داریم.

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزیابی و مشاوره رایگان