یکی از چهره های موفق ایرانی حاظر در کانادا در در بین ورزشکاران رزمی جایگاه ویژه ای دارد خانم فریناز لاری می باشند، ایشان در رشته ورزشی کیک بوکسینگ دارای عنوان و مدال جهانی می باشند. خانم لاری متولد 1366 در شهر تهران (سال ۱۹۸۷ میلادی) می باشند. خانم لاری در ایران از کودکی مشغول ورزش بود و در رشته هایی مثل ژیمناستیک قهرمان رده های سنی در ایران شده است. بعد از چند سال  ایشان علاقه مند به رشته های موی تای و کیک بوکسینگ شدند و به صورت حرفه ای فعالیت در این ورزش را ادامه دادند.

تحصیلات ایشان در حال حاظر در مقطع فوق‌ لیسانس در رشتهٔ فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا می باشد. خانم لاری با آقای علی خنجری (کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ ) ازدواج کرده اند و هم اکنون در شهر ونکوور کانادا زندگی می کنند.

همسر ایشان در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ روسیه در سال ۲۰۱۱ مدال طلای  در سال ۲۰۱۳ نیز قهرمان جهان شده است و جزو قهرمانان نامی رشته کیک بوکسینگ می باشند. خانم لاری به همراه همسر خودشان تمرین می کنند و در مسابقات مختلف شرکت می کنند.

خانم لاری در در سال ۲۰۱۰ به کانادا مهاجرت و اقامت این کشور را به دست آوردند. 

خانم لاری بسیار با استعداد هستند و حتما قهرمانی های بیشتری به دست خواهند آورد.بعنوان یک ایرانی ساکن کانادا برای ایشان آرزوی موفقیت و کامیابی در رشته رزمی مورد نظر ایشان و زندگی شخص شان داریم.

برای پیگری اخبار می توانید به صفحه شخصی اینستاگرام ایشان به آدرس زیر مراجعه نمایید:

Farinaz Lari (@farinazlari) 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزیابی و مشاوره رایگان